Klacht Hotelbon Leisure: Aanbieding blijkt abonnement met vele kleine lettertjes.

J.E. Taale

Vandaag telefonisch benaderd voor een hotelbon van 1 jaar voor 45, euro voor overnachtingen in binnen en buitenland. Zoals deze dame heel veel informatie gaf maar helaas niet de juiste. Ik Ben er ingeluisd. Gaat om een abonnement waar ik geen toestemming voor heb gegeven. Ik heb fletcher geen toestemming gegeven om mijn gegeven van een vorige boeking door tegeven aan hotelbon. Hotelbon gebruikt wel mijn gegeven zonder toestemming. ik wil mijn aanmelding annuleren en verwacht dat mijn gegeven uit het bestand van hotelbon worden gehaald.

Geen geld van mijn rekening kunnen halen en dat mijn gegeven suit het bestand van hotelbon worden gehaald.

Hotelbon Leisure
    Geachte heer J.E. Taale,

Op 7 november heeft u telefonisch contact opgenomen met de Servicedesk van Hotelbon over uw aankoop van de Hotelbon Jaarkaart. In dit gesprek hebben wij de order per direct geannuleerd omdat u altijd een wettelijke bedenktijd heeft van 14 dagen. Ook zijn uw gegevens uit het bestand gehaald.

Ik heb ook het aankoop gesprek nageluisterd en moet concluderen dat mijn collega u alle voorwaarden en uitgangspunten helder heeft toegelicht.

Ik vind het vervelend voor u dat u het zelf niet als positief heeft ervaren waarvoor mijn excuses.

Ik wil hierbij nogmaals bevestigen dat uw aanmelding ongedaan is gemaakt en dat uw gegevens zijn verwijderd.

Chris Stekelenburg
    Hotelbon Manager

Ook een klacht indienen over ?