Opgelost door Hotelbon Leisure: Automatisch verlenging zonder maandelijkse opzegging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 657966
Gebruiker
R.R.G.G. van Kraaij
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Het contract van Hotelbon is stilzwijgend verlengd. Echter kan ik deze pas na een jaar opzeggen. Dat klopt niet.
Ook ligt de vordering bij call2collect zodat ik incassokosten moet betalen. Echter ben ik niet op de hoogte gesteld van de vordering

Gewenste oplossing

Betaling en kosten opschorten en abonnement direct beëindigen.
Geboden oplossing
De incasso is ingetrokken. De kosten kwijtgescholden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hotelbon Leisure is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    R.R.G.G. van Kraaij
    Datum
    Klacht loopt nog....
  2. Auteur
    R.R.G.G. van Kraaij
    Datum
    Nog steeds geen reactie
  3. Auteur
    R.R.G.G. van Kraaij
    Datum
    Nog steeds niet opgelost

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hotelbon Leisure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen