Klacht Hotelbon Leisure: Dat jullie een fout hebben gemaakt en ik niks betaal

Niet spontaan

Nou ik heb 2016 opgezegd maar nooit van jullie een bevestegingscode gehad dus nu komt het probleem ik krijg een rekening in jan 2017 dus ik bel nee meneer de fout lig bij u dus umoet betalen maar nog iets ik heb dat pakket niet in jan binnen gekregen op mijn adres maar dan zeg ze dan sturen wij die nog na NEEEEEE IK HEB OPGEZEGD JULLIE HEBBEN EEN FOUT GEMAAKT NIET IK

Niks betalen en mij met rust laten want ik krijg ook al deurwaarder aan de deur Nee jullie komen met een oplossing als ik bel vraag ik naar hogere hand dat kan niet meneer nou dat moet kunnen

Hotelbon Leisure
    Geachte heer ter Haar,
    Er is 13 februari telefonisch contact geweest met een van onze medewerksters en uw jaarkaart is met ingang van die datum afgeboekt, ergo uit het betalingstraject verwijderd. Dit betekent dat alles (13/02) is afgehandeld en u niets meer van ons verneemt.
    Er is e.e.a. misgelopen. U heeft het verzonden pakket en een betalingsherinnering nooit van ons ontvangen en bovendien bevestigen wij iedere opzegging ofwel schriftelijk of via de mail. De opzegging is bij ons niet geregistreerd en dus niet bevestigd. Hierdoor ontstaat vanzelfsprekend irritatie op irritatie.
    Ik begrijp uit het mail d.d. 15 februari jl., wat mij via klachtendkompas is toegestuurd, dat er iets mis is gegaan met de communicatie naar u toe waardoor voor u onduidelijk was dat dat dez aak is afgehandeld.
    Ik bied u daarvoor onze verontschuldigingen aan, dat had niet mogen gebeuren.
    Ik zou u graag een flesje wijn aanbieden om uw irritatie enigszins weg te nemen. Als u op mijn aanbod in wilt gaan verzoek ik u dit per mail: ldeboer@hotelbon.nl, kenbaar te maken zodat het flesje naar uw adres kan worden verzonden.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vervlende gang van zaken.
    Laura de Boer.
    Service manager.

Ook een klacht indienen over Hotelbon Leisure?