Klacht Hotelbon Leisure: Een overnachting boeken met de hotelbon, is vrijwel onmogelijk, beschikbaarheid te beperkt.

Klachtnummer
# 640800
Gebruiker
Jubbe
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het is vrijwel onmogelijk een overnachting te boeken. De beschikbaarheid is erg beperkt en bijboeken van een nacht is onevenredig duur. 80% van de aangeboden hotels in Nederland zijn Fletcher hotels. Ik voel mij misleid door de telefonische colportage. Over de vouchers van Fletcher Hotels heeft de consumentbond onlangs gepubliceerd, maar hotelbon erkent mijn klacht daarover niet, omdat het niet om vouchers gaat maar om een hotelbon. M.i. is er in de praktijk geen verschil in uitkomst. Ik vind dat ik recht heb op compensatie van het over 21/22 betaalde bedrag van de hotelbon.

Gewenste oplossing

Ik vraag compensatie voor het over 21/22 door mij betaalde bedrag (59,95)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hotelbon Leisure is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Jubbe
    Datum
    ik kreeg bericht dat de klacht in behandeling is, maar dat men op de voorhand al niet dacht aan terugbetaling. Wat is dan de zin van het in behandeling nemen?

Ook een klacht indienen over Hotelbon Leisure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen