Klacht Hotelbon Leisure: Foutief geïnformeerd en onprettig bejegend.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 589749
Gebruiker
AJM Dohmen
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Beste,

In mijn veronderstelling zou Hotelbon richting mij aankondigen dat de jaarkaart weer verlengd zou worden. Dit heb ik specifiek gevraagd tijdens het telefoongesprek gezien ik dit anders zou vergeten over een jaar. Toen is mij gezegd dat ik een reminder zou krijgen. Iets dat ik verzonnen heb volgens de telefoniste. Ze zei meteen dat haar collega dat niet heeft gezegd. Bijzonder dat zij dit weet.. Tot mijn verbazing wordt er 60 euro afgeschreven en krijg ik een week later de nieuwe jaarkaart. Opgebeld naar de klantenservice en een zeer onvriendelijke dame gesproken. Ik werd als een leugenaar neergezet en ik had het maar moeten weten allemaal. Dat was de strekking van het gesprek. Hoop dat dit gesprek inderdaad in verband met kwaliteitsdoeleindes is opgenomen. Gezien zij mij enorm overviel door haar heftige reactie, ingestemd met een betaling van 5 euro voor die ene maand dat het nog doorloopt. Dit was voor mij prima geweest als ik niet zo onjuist was behandeld aan de telefoon. Dit is voor mij nu een principe kwestie geworden. Al zou ik geen gelijk hebben, sta je mij fatsoenlijk te woord en leg je me rustig uit wat de voorwaardes zijn. Ik heb nooit gebruik gemaakt van de kaart en nooit geklaagd erover. Ik wens de betreffende 5 euro niet te betalen i.v.m. de slechte bejegening van de dame aan de telefoon. Hoop dat jullie mij hierin verder kunnen helpen! Ik vind het slechte service om je klanten geen herinnering te sturen.. allemaal strategieën om mensen geld afhandig te maken. Hopelijk kan er gezorgd worden dat ik dit nog een positieve wijze kan afsluiten.

Met vriendelijke groet,

Anne Dohmen

Gewenste oplossing

Dat er geen restbetaling van 5 euro wordt geïncasseerd.
Geboden oplossing
Nooit reactie gekregen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hotelbon Leisure is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    AJM Dohmen
    Datum
    Tot op heden niets meer vernomen..
  2. Auteur
    AJM Dohmen
    Datum
    Nog steeds geen reactie..

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hotelbon Leisure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen