Klacht Hotelbon Leisure: Hotelbon automatisch verlengd
Details
Klacht
Vorig jaar een hotelbon aangesmeerd gekregen met de belofte dat dit eenmalig zou zijn. Deze week werd er echter een bedrag afgeschreven. Mail gestuurd met verontwaardiging. Vanmiddag telefoon gekregen van een uiterst onvriendelijke vrouw die zei dat ik de brief beter had moeten lezen en niet moeilijk moest doen over zo n klein bedrag van €59,95. Ik vertelde haar dat ik die brief niet kon herinneren en dat de bon van vorig jaar geen enkele keer is gebruikt. Wij gaan dit jaar emigreren dus heeft een nieuwe bon geen zin. Wij hebben dan zelfs geen adres meer in Nederland. Het antwoord van de “dame” was betaal maar het incassobureau gaat heel ver.Ze heeft wel de bon voor 2021 willen opzeggen maar was verder niet voor rede vatbaar.
Wij hebben echt de overtuiging dat de aanbieding in 2019 een 1 jarig iets was.
Gewenste oplossing
Hotelbon voor 2020 annuleren- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.