Opgelost door Hotelbon Leisure: Hotelbon Leisure negeert klantenverzoek m.b.t. stopzetting jaarkaart.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 259846
Gebruiker
M. Olofsen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Dossiernummer 17023863 Vesting Finance Incasso B.V. namens Hotelbon
Leisure, kaartnummer 0200455460.
Tot 2x toe (begin 2016 en begin 2017) d.m.v. brieven aan Hotelbon mijn
abonnement per uiterlijk jaarkaart 2017 op proberen te zeggen.
Geen reactie ontvangen van Hotelbon over de 2 opzeggingspogingen.
Jaarkaart 2016 heb ik betaald, betaling jaarkaart 2017 heb ik eind 2016 geblokkeerd.
Resultaat: sindsdien word ik door Hotelbon Leisure en Vesting Finance B.V.
achtervolgd (brieven en telefoontjes) om alsnog de kosten van
jaarkaart 2017, dus de kaart die ik al 2x tevergeefs heb proberen stop te zetten,
te betalen. In hun laatste brief dreigen zij naar de rechter te zullen stappen
als ik niet betaal.

De oplossing

Bevesting van de opzegging van jaarkaart 2017 door Hotelbon Leisure.
Ophouden met onterechte aanspraken op abonnement voor dat jaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hotelbon Leisure is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    M. Olofsen
    Datum
    Tot op heden, 2 mei, heeft Hotelbon Leisure
    niet op mijn klacht gereageerd.
    Dat verbaast mij, gezien eerder gebrek aan
    reactie van dit bedrijf, niet.
    Ik verwacht nog steeds de bevestiging van
    Hotelbon Leisure dat mijn abonnement per
    1 januari 2017 is beeindigd.
  2. Auteur
    M. Olofsen
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Olofsen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 4 maanden mij achtervolgd te hebben met brieven, intimiderende Incasso dreigementen tot begin mei toe, werd mij voor het eerst op een indirecte manier duidelijk gemaakt dat Hotelbon mijn 1e opzeggingspoging niet (meer) in het bezit had. Op 8 mei werd ik gebeld door Hotelbon en werd mij verteld dat de Incasso pogingen gestaakt gaan worden. Ik ga ervan uit dat het stopzetten naar het Incassobedrijf gecommuniceerd is. Overigens vind ik dat het Incassobedrijf veel te klakkeloos de Incasso opdracht van Hotelbon is gaan uitvoeren om van de intimiderende manier waarop maar niet te spreken.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?