Opgelost door Hotelbon Leisure: Koop geen Hotelbon: dat is geldklopperij!

Eva

In juni 2016 zijn wij telefonisch benaderd door een aardige mevrouw die ons een, wat later bleek, hotelbon jaarkaart aangesmeerd heeft. Ze noemde de naam hotelbon uitdrukkelijk niet maar had het over Fletcher hotels waardoor het leek dat ze namens Fletcher hotels belde. Blijkbaar weten ze daar dat als ze de naam hotelbon noemen dat mensen dan afhaken.
Wij hebben daarop het welkomstpakket met een boekje ontvangen en wilden een nachtje boeken. Wie schetst onze verbazing toen we bij het boeken merkten dat de prijzen in dat boekje + website VANAF prijzen zijn en dat de echte prijzen EXCLUSIEF reserveringstoeslag + weekendtoeslag + 1 nacht toeslag zijn vermeld, waardoor de uiteindelijke prijs veel hoger is! (Ook het reservnr. kost 40ct/min met een max. van 20 € per gesprek!)
Toen ik daarop het klantenservice nr (0347-750410) van Hotelbon belde om te vragen hoe dat zat kreeg ik een buitengewoon onaardige, onprofessionele mevrouw aan de lijn die deze gang van zaken heel normaal vond.

Geld terug want deze kaart is niet te gebruiken en onder valse voorwendselen aangesmeerd. Als ik het woord Hotelbon had gehoord had ik deze zeker niet aangeschaft. Het leek alsof het een Fletcher hotel kaart was. Wij hadden in een Fletcher hotel vlak voordat deze mevrouw belde gelogeerd en waren daar zeer tevreden over. Die mevrouw refereerde daar ook naar. Blijkbaar had ze van hun ons telefoonnummer gekregen.

Hotelbon Leisure
    Geachte mevrouw Stokx,

Allereerst wil ik namens onze organisatie verontschuldigingen aanbieden voor de onprofessionele wijze waarop u te woord bent gestaan.
    Dit is niet volgens onze kwaliteitseis. Ik zou u willen vragen of u weet met wie u gesproken heeft, zodat ik deze dame hierop kan aanspreken.
    De prijzen, die vermeld staan voor ontbijt en diner zijn de prijzen, die de hotelier in rekening brengt, dit zijn geen vanaf prijzen.Het klopt, dat er altijd een reservering toeslag ( € 5,--) betaald dient te worden en een weekendtoeslag.
    Voor de hotels in Nederland geldt dat deze via de site geboekt kunnen worden. Uitsluitend voor de Buitenlandse hotels geldt, dat dit telefonisch via een reserveringslijn dient te geschieden. U betaalt geen buitenlandkosten tijdens het telefonisch contact met het hotel.

Ik begrijp, dat u ontevreden bent, omdat e.e.a. niet duidelijk aan u verteld is.
    Ik zal uw jaarkaart afboeken en het geincasseerde bedrag (binnen 15 werkdagen) terug storten op de rekening waarvan eerder het bedrag is afgeschreven.
    Ik hoop dat naar tevredenheid is afgehandeld, mocht u nog vragen hebben kunt u te allen tijde rechtstreeks contact met mij opnemen via 0347 750445 of per mail: ldeboer@fletcher.nl

Laura de Boer
    Callcenter/Service manager.
    Eva
    Beste mevrouw De Boer. Dat lijkt me een correcte afhandeling. De mevrouw met wie ik gesproken heb, daarvan weet ik de naam niet meer maar ze zou een aantekening maken in het dossier dat ik wenste op te zeggen.
    Met vriendelijke groet, Eva Stokx
    Hotelbon Leisure
    Geachte mevrouw Stokx,
    Dank voor de snelle terugkoppeling.
    Uw jaarkaart was inderdaad 16 september jl. opgezegd. Via deze mutatie weet ik welke medewerkster u gesproken heeft en deze dame zal door mij worden aangesproken op haar gedrag.

Fijn dat e.e.a. naar tevredenheid is afgehandeld.

Met vriendelijk groet,
    Laura de Boer
    Callcenter/Service manager

Naar tevredenheid afgehandeld.

Eva

Ook een klacht indienen over Hotelbon Leisure?