Klacht Hotelbon Leisure: Ongevraagd bellen

Klachtnummer
# 515516
Gebruiker
B. Stenneke
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ongevraagd bellen op mijn mobiele nummer, terwijl ik in het bel-me-niet register sta. Dat wordt dus niet geraadpleegd. Vogens de dame bellen ze met een geautomatiseerd systeem??? M.i. is Hotelbon in overtreding!

Gewenste oplossing

Belmeniet register raadplegen voor het bellen.
En hoe komen ze aan mijn mobiele nummer|??

1 reactie

  1. Auteur
    Hotelbon Leisure
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Stenneke,

    Naar aanleiding van uw reservering in 1 van de Fletcher hotels bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en de privacy statement welke te vinden is op: https://www.fletcher.nl/nl/privacy-statement.

    In de voorwaarden staat onder andere:

    Voor externe verwerking
    We verstrekken persoonsgegevens aan onze partners zodat ze gegevens voor ons kunnen verwerken, op basis van onze instructies en overeenstemming met ons privacy beleid en andere passende vertrouwelijkheids- en beveiligingsmaatregelen. Onder onze partners verstaan wij onder meer onze IT-leveranciers en beheerders van het CRM-systeem.
    Daarnaast verstrekken we persoonsgegevens aan Hotelbon ten behoeve van servicecalls. Hotelbon B.V. is een onderdeel van Fletcher Hotels. We zien u graag terug bij Fletcher Hotels en we verbeteren graag onze dienstverlening, om die reden kunt u eenmalig benaderd worden door Hotelbon. In deze servicecall vragen wij naar uw ervaring bij Fletcher Hotels en bieden wij u, indien gewenst, een aantrekkelijk aanbod.

    Ik heb uw telefoongegevens inmiddels verwijderd uit onze systemen.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Hotelbon


Ook een klacht indienen over Hotelbon Leisure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen