Klacht Hotelbon Leisure: ONOPZEGBAAR

# 102078
Liza Moncada

JAar in jaar uit tegen eind van het jaar benaderd ik hotelbon dat ik wil mijn lidmaatshap stoppen en dat ik geen bedrag meer kunnen.. al meer dan vijf jaar maak ik geen gebruik van hotel bon omdat financieel is hotel verblijf niet meer mogelijk. al Jaren ook geen vakatie meer door werkloosheid van mijn man..elke jaar wordt ik benaderd door een van Hotelbon medewerkster waarom betaal ik de rekening niet. Ik beantwoord ze natuurlijk dat ik mag geen gebruik van hun dienst.. Dit verhaal herhaal zich elke jaar tot ik vorige jaar het bedrag later storteneren. Waarom mag ik niet het lidmaatschap niet mag stoppen.AUB een kale kip niet meer nog kal maken waarom mag ik niet stoppen ???Ik neem ook aan dat dat telemarketing wederzijds houd aan mondeling gesprekken.

stoppen met accepgiro sturen/ hotelbon packet......( die heb ik trouwens terug gestuurd)
lidmaatschap stoppen /. stoppen met vorderen

Hotelbon Leisure

Ik wil (achteraf) toch nog reageren op uw geplaatste klacht. Ik berijp niet wat er is misgegaan met de opzegging, die jaren niet verwerkt zou zijn. Alle binnegekomen opzeggingen worden verwerkt en bevestigd. Het kan een keer misgaan, maar wij gaan ervan uit als men geen bevestiging ontvangt er een reactie volgt. Ik kan daar helaas niets over terug vinden. Medio december 2014 heeft mevrouw weer een pakket ontvangen en het afgeschreven bedrag gestorneerd. Wij hebben januari 2015 2 x een herinnering verzonden met verzoek tot betaling en hier niets op vernomen. Als men aangeeft niet te kunnen betalen (na de herinnering)bieden wij altijd 3 tot 4 maanden uitstel van betaling aan en veelal geeft men hier gehoor aan, zodat de volgende stap niet gezet hoeft te worden.
    19/02/2015 hebben wij een brief verzonden met de mededeling, dat wij de betaling met ingang van 12/03 zouden overdoen aan een incassobedrijf. Ook hier is geen reactie op geweest. Vervolgens verloopt e.e.a. heel vervelend, want dan komen er incassokosten bij.
    Mevrouw geeft aan dat zij jaar na jaar benaderd werd met verzoek tot betaling. Zodra het voorkomt dat men een jaar niet betaalt en via het incassobureau de betaling wordt geincasseerd, wordt de jaarkaart afgeboekt. Ik begrijp niet hoe dit heeft kunen gebeuren.
    Hotelbon.

Ook een klacht indienen over Hotelbon Leisure?