Klacht Hotelbon Leisure: Onterechte incasso en dwingen tot betalen

Klachtnummer
# 660253
Gebruiker
Aps96
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hotelbon een jaar genomen hierna opgezegd. In de algemene voorwaarden staat dat je een hotelbon kan opzeggen na het eerste jaar per maand met een opzegtermijn van een maand.

Ik heb in de eerste maand van het jaar opgezegd. Dit houd in dat hij per 01-02-2023 opgezegd moet worden. Echter heeft Hotelbon het volledige bedrag geint. Hierna mails gestuurd die niet aangekomen zijn. En een incassobureau ingeschakeld. Deze reageren niet op de inhoudelijke mail en zeggen dat je inderdaad kan opzeggen per maand maar je wel het volledige jaar bedrag moet betalen.

Kortom volgens de incassobureau Call2collect is de algemene voorwaarden niet geldig en mogen ze het hele jaarbedrag innen.

Gewenste oplossing

Incasso intrekken en alleen maand 1 en 2 laten betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hotelbon Leisure is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Aps96
    Datum
    Graag oplossen

Ook een klacht indienen over Hotelbon Leisure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen