Klacht Hotelbon Leisure: opzegging jaar abonnement na al een jaar doorlopen te hebben

Klachtnummer
# 60720
Gebruiker
xander
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij de hotelbon een jaar abonnement via de telefoon afgesloten en deze is stilzwijgend verlengd. Ik ben hiervoor niet meer gebeld of er is ook niet op een andere manier in contact met me proberen te komen. Ik heb een mail gestuurd dat ik, nadat ik het een heel jaar heb doorlopen, per eerst volgende maand wil opzeggen. Ik beroep me hierbij op de wet Van Dam. Ik wil het de eerst volgende maand opzeggen en ben alleen bereid de voorbijgaande maanden te betalen. Ik heb het contract doorlopen en ben nu contract vrij om het per maand op te zeggen. Ik wil hier dan ook gebruik van maken.

De oplossing

Ik wil van me abonnement af en ben bereid de maanden die er voorbij zijn gegaan te betalen.

3 reacties

  1. Auteur
    Hotelbon Leisure
    Datum
    Jaarkaart in 2014 opgezegd.
  2. Auteur
    Hotelbon Leisure
    Datum
    Jaarkaart in 2014 opgezegd.
  3. Auteur
    Hotelbon Leisure
    Datum
    Jaarkaart in 2014 opgezegd.

Ook een klacht indienen over Hotelbon Leisure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen