Opgelost door Hotelbon Leisure: Poging tot oplichting en bedreiging met incassobureau door Hotelbon en Dinerbon.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 302314
Gebruiker
A.J. Rijpkema
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Weer eens opgebeld door -dit keer- De hotelbon EN (toe maar) meteen ook maar dinerbon erbij, dat ik niet betaald heb en dat ze een incassobureau in gaan schakelen. Zucht....ik heb me nooit aangemeld, dus ze zien maar hoe ze aan hun geld komen, maar niet via mij!

De oplossing

Niet meer bellen en proberen geld van mij af te troggelen. Een excuus is zeker op zijn plaats.

1 reactie

  1. Auteur
    Hotelbon Leisure
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Koenders,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij geprobeerd uw gegevens te achterhalen wat niet gelukt is. Wij heb u tevens proberen te bellen maar kregen u niet te pakken. Wij vermoeden dat u bent benaderd door een malafide incassobureau en niet vanuit Hotelbon. Wij willen u hierbij vriendelijk vragen om rechtstreeks contact op te nemen met Hotelbon via telefoonnummer 0800 - 75 75 750 en te vragen naar Chris Stekelenburg.

    Wij zien graag uw reactie tegemoet.

    Servicedesk Hotelbon




Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.J. Rijpkema
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hotelbanen kon er niets aan doen. Het waren oplichters die de naam van Hotelbon gebruikten
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?