Opgelost door Hotelbon Leisure: Stilzwijgend verlengd van de hotelbon zonder mijn toestemming.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 422423
Gebruiker
Gebruiker1534157331
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2019 heb ik de hotelbon 'genomen' omdat ik dacht deze te kunnen gebruiken voor 1 persoon. Dat is niet geval geweest en daarom was ik niet van plan om de hotelbon nogmaals aan te schaffen in 2020. Toch is het stilzwijgend weer aangeboden en ook het bedrag hiervoor is afgeschreven. Ik wens geen gebruik meer te maken van de hotelbon en heb begin januari direct opgezegd en het bedrag laten storneren. Ik krijg nu toch een herinnering voor dit bedrag voor het jaar 2020, terwijl ik geen toestemming heb gegeven voor een verlenging. Ik heb alleen baat bij deze bon als ik op basis van een diner voor 1 persoon gebruik mag maken van de bon.

De oplossing

Ik heb in 2019 geen gebruik gemaakt van de bon, dus wil geen hotelbon meer in 2020. Tenzij ik gebruik maken van een arrangement voor 1 persoon in een specifiek hotel waar ik voor mijn werk heel vaak moet verblijven. Als dit niet mogelijk is wil ik graag het bedrag kwijtgescholden hebben aangezien ik geen toestemming heb gegeven voor een verlenging.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1534157331
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na contact te hebben gezocht met Hotelbon Leisure, waarbij aan heb gegeven dat ik een klacht had ingediend, is de situatie opgelost. Het bleek toch mogelijk om maandelijks op te zeggen en het bleef bij een betaling van 5 euro.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Hotelbon Leisure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen