Opgelost door Hotelbon Leisure: vervelende colportage hotelbon leisure

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 613520
Gebruiker
ingestonken
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ook ik ben er ingetrapt. Over de telefoon klonk het heel aardig, gratis overnachten enkel de kosten voor diner en ontbijt. Totdat blijkt dat die kosten vast liggen en de aanbieding dermate duur is dat je beter gewoon kunt boeken en een betaalbare maaltijd naar keuze kunt kiezen . Ook was mij niet bekend dat het om een doorlopend contract ging dat jaarlijks wordt verlengd.

Gewenste oplossing

Nog niks. Ik heb de incasso terug laten boeken en zal de voucher terugsturen.
Geboden oplossing
Binnen de 2-weken termijn de overeenkomst opgezegd. Betaling laten storneren, abonnement voor zover daar sprake van was, opgezegd. Mail gestuurd met de vraag of ik de kaart en het 'aanbiedingenboekje' moest retourneren. Tot op heden geen reactie gehad.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hotelbon Leisure is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hotelbon Leisure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen