Klacht Hotelgift.com: Giftcard is niet te gebruiken

Klachtnummer
# 400051
Gebruiker
Rekked
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een hotelgift cadeaubon van €300, die probeer ik al een maand te verzilveren op de website, de eerste paar keer kreeg ik een melding dat mijn booking niet door kon gaan, na informatie te hebben opgevraagd kreeg ik te horen dat de prijzen verhoogd waren. Vervolgens probeer ik het voor een latere datum, de prijs was goed, maar ik mocht mijn bon niet verzilveren omdat de website raar deed. Ik heb hier wederom melding van gemaakt maar ik kreeg als antwoord dat het hotel zijn zaken niet op orde heeft. Echter deze fout deed zich voor bij elk hotel.Ik heb natuurlijk contact opgenomen met een paar van deze hotels, bijvoorbeeld het HIlton in Antwerpen. Deze zeggen nooit gehoord te hebben van hotelgift.com of zaken met hun te doen.
Dit ruikt een beetje naar Fraude

Gewenste oplossing

Ik wil of de datum die ik gekozen heb voor het bedrag wat ik heb gekozen, of ik wil mijn €300 euro teru.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelgift.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelgift.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen