Klacht Hoteling.com: Faillissement Hoteling

Klachtnummer
# 177393
Gebruiker
Ed
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben in januari een verblijf van 10 dagen geboekt, en betaald aan Hoteling, bij Zodiac Apartementen op Ibiza. Wij zijn dinsdag 12 juli aangekomen en hoorde vrijdagavond 15 juli van de eigenaresse dat Hoteling failliet is. Zij stelde ons voor de keus om of uit te checken of om 7 nachten, 15 tot 22 juli te betalen. We hebben nog niet betaald, maar ook niet uitgecheckt. Dit ondanks veelvuldige verzoeken van de eigenaresse.
Wij hebben ons bij de curator aangemeld. De eigenaress moet zich toch ook via de
curator aanmelden en via hen de huurprijs vorderen en niet via ons?

Kunt u adviseren of wij zonder betaling gewoon kunnen blijven tot 22 juli?

Mvg.
Ed Kocabas
kocabased@gmail.com
Mobiel 06 57995947

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hoteling.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hoteling.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen