Klacht Hoteling.com: Hotel gereserveerd en betaald via Hoteling, hoe geld terug te krijgen na faillissement?

Klachtnummer
# 188165
Gebruiker
Arno
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in juni via Hoteling een hotel geboekt, betaald aan Hoteling, in Parijs.
aangekomen in september gaf men aan dat Hoteling failliet is en dat er geen reservering meer was.

Ter plekke wel nieuwe kamer geregeld, maar wel dubbele kosten nu. Hoe terug te krijgen?

De oplossing

Hoe is mijn geld terug te vorderen?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hoteling.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hoteling.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen