Klacht Hotelkamerveiling.nl: Afpakken gewonnen veilingvouchers

Klachtnummer
# 168756
Gebruiker
Berpen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Hotelkamerveiling hebben wij een 2-tal vouchers gewonnen. Vanwege een websiteverandering heeft Hotelkamerveiling deze 2 vouchers "afgepakt" en biedt coupons ter waarde van de afgepakte veilingen als "vergoeding" aan omdat hotels zouden hebben gemeld niet beschikbaar te zijn! Het niet beschikbaar zijn van de hotels is in ons geval niet juist. Wij hebben bijvoorbeeld contact gehad met hotel Wildthout te Ommen en dat is wel beschikbaar. Sterker nog: op 1 mei 2016 is er een nieuwe veiling door u uitgeschreven van Hotel Wildthout!!Het spijt ons voor u, maar wij hebben zgn hard copy’s van de gewonnen veilingen (ofwel uitdraaien) en we zijn niet bereid om die tegen “uit coulance te verkrijgen tegoedbonnen” in te leveren zodat we er alleen aanspraak op kunnen maken als we opnieuw via uw (niet echt deugdelijke organisatie) moeten meedoen aan nieuwe veilingen.

De oplossing

De twee gewonnen vouchers dienen opnieuw te worden toegekend en anders geld terug. Geen tegoedbonnen!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelkamerveiling.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelkamerveiling.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen