Klacht Hotelkamerveiling.nl: Afpakken gewonnen veilingvouchers

Berpen

Via Hotelkamerveiling hebben wij een 2-tal vouchers gewonnen. Vanwege een websiteverandering heeft Hotelkamerveiling deze 2 vouchers "afgepakt" en biedt coupons ter waarde van de afgepakte veilingen als "vergoeding" aan omdat hotels zouden hebben gemeld niet beschikbaar te zijn! Het niet beschikbaar zijn van de hotels is in ons geval niet juist. Wij hebben bijvoorbeeld contact gehad met hotel Wildthout te Ommen en dat is wel beschikbaar. Sterker nog: op 1 mei 2016 is er een nieuwe veiling door u uitgeschreven van Hotel Wildthout!!Het spijt ons voor u, maar wij hebben zgn hard copy’s van de gewonnen veilingen (ofwel uitdraaien) en we zijn niet bereid om die tegen “uit coulance te verkrijgen tegoedbonnen” in te leveren zodat we er alleen aanspraak op kunnen maken als we opnieuw via uw (niet echt deugdelijke organisatie) moeten meedoen aan nieuwe veilingen.

De twee gewonnen vouchers dienen opnieuw te worden toegekend en anders geld terug. Geen tegoedbonnen!!

Wij vinden dat Hotelkamerveiling.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hotelkamerveiling.nl?