Klacht Hotelkamerveiling.nl: Boeken onmogelijk, maar geen tegoedbon

Klachtnummer
# 320940
Gebruiker
Rian
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben een hotelkamerveiling gekocht voor €49. We kijken regelmatig op de site, maar het hotel is steeds niet of nauwelijks (bv. af en toe van zondag op maandag) boekbaar. Het is ons in een paar maanden nog niet gelukt een geschikte nacht te vinden. Zojuist hotelkamerveiling gebeld om te vragen of wij een tegoedbon konden krijgen, zodat we alsnog een nacht weg kunnen. Onaardig te woord gestaan, dat het hun schuld niet is dat de beschikbaarheid vrijwel nul is, en dat ze er niks kunnen doen. Erg jammer!

Gewenste oplossing

Ik zou graag een ander hotel kunnen boeken (daarin ben ik flexibel).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelkamerveiling.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelkamerveiling.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen