Klacht Hotelkamerveiling.nl: hotel betaald maar gelijk daarna is de kamer niet meer beschikbaar bij boeking

Klachtnummer
# 322242
Gebruiker
Diva1962
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb gisteravond voor 149 euro 2 overnachtingen geboekt in een luxe hotel. De datum die ik wilde was nog beschikbaar. Ik heb gelijk betaald en daarna wilde ik ook meteen reserveren voor het weekend dat ik wilde (i.v.m. een cursus op 22 en 23 september) De kamers stonden in het groen. Toen ik ging boeken was alles ineens grijs. Er werd niet op de kamers geboden dus ik vind het heel vreemd dat binnen 2 of 3 minuten de kamer ineens weg is. Geld terug krijg je niet maar een tegoed waar ik niets aan heb omdat ik geen beschikbare kamer kan vinden in dat weekend in die omgeving. Het is de laatste keer voor mij dat ik iets boek bij hotelkamerveiling. Ik voel me bekocht.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug of een hotelkamer in het desbetreffende hotel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelkamerveiling.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelkamerveiling.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen