Opgelost door Hotelkamerveiling.nl: Hotelkamerveiling:coupon niet te verzilveren

P. Bosman

Bepaalde hotels, zoals bijvoorbeeld Frederikshof in Winterswijk, laten je wel bieden op een hotelkamer maar vervolgens is het bijna onmogelijk deze bon te verzilveren. Soms kan het wel maar dan moet je bijbtelaen! Klagen bij Hotelkamerveiling gaat niet want je komt niet in kontakt met hen. Evengoed mag dit hotel kamers blijven aanbieden op de veiling. Uit mijn omgeving weet ik dat wij niet de enigen zijn.

Hotels die maar blijven aanbieden en niet kunnen verzilveren uitsluiten van deelname. Nu is het geld incasseren zonder tegenprestatie.
Hotelkamerveiling zou ook beter bereikbaar moeten zijn om dit soort klachten te uiten.

Wij vinden dat Hotelkamerveiling.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

P. Bosman
    Hotelkamerveiling.nl heeft telefonisch kontakt gezocht met ons en de klacht is besproken en het probleem is onderkend. Hotelkv wil in de toekomst alerter zijn op dit soort situaties en evt. hotels uitsluiten van deelname. De rol van Hotelkv is beperkt ( het hotel stelt zijn regels) maar zij staat niet helemaal met lege handen aan de zijlijn..
    Het ging niet eens zo zeer om het geld als wel om het principe.
    Al met al is de zaak naar volle tevredenheid opgelost.
    Hotelkamerveiling.nl
    Geachte heer Bosman,Allereerst onze excuses voor het ongemak. Naar aanleiding van ons telefonisch contact zijn wij gezamenlijk tot een overeenkomst gekomen, om uw waardebon voor een verblijf bij Hotel Frerikshof om te zetten naar een verblijf bij Hotel Overbosch. Wij gaan er hiermee vanuit uw klacht naar tevredenheid opgelost te hebben en mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groeten,Webcare Hotelkamerveiling.nl
    Onze klantenservice is 365 dagen per jaar bereikbaar, doordeweeks van 08.30 tot 21.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 18.00 uur.
    Op feestdagen zijn wij open van 11.00 tot 17.00 uur.
    U kunt ons telefonisch bereiken via 0900-0788 (€ 0,25 p/m) of door een e-mail te sturen naar klantenservice@hotelkamerveiling.nl.
    Tevreden.

P. Bosman

Ook een klacht indienen over Hotelkamerveiling.nl?