Klacht Hotelkamerveiling.nl: Hotelkamerveiling kan aangekochte niet leveren.

A.W. Weissman

Wij zijn in het bezit van diverse bonnen van hotelkamerveiling.
Deze bonnen kunnen echter niet verzilverd worden omdat de betreffende hotels geen kamers beschikbaar hebben/stellen. Veelal geldt de voorwaarde dat ze pas een bepaalde periode (soms een week, soms twee maanden) voorafgaand aan de aankomst geboekt kunnen worden.
Bij herhaald zoeken naar een passende datum voor bonnen met die max. 2 maanden vooraf geboekt kunnen worden, valt op dat telkens geen kamer vrij is over de komende twee maanden. Afwachten helpt niet, de vervaldatum nadert.
Hotelkamerveilig is duidelijk niet in staat het aangekochte en betaalde te leveren.
Heb gevraagd om verlenging van de geldigheid om ze alsnog de kans te geven om de levering mogelijk te maken. Wordt echter niet geaccepteerd door hotelkamerveiling. Alleen tegoedbonnen om een ander (duurder? nog moeilijker te boeken?) arrangement aan te schaffen.

Ontbinding van de koop omdat levering niet nagekomen wordt.

Wij vinden dat Hotelkamerveiling.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hotelkamerveiling.nl?