Klacht Hotelkamerveiling.nl: Hotelkamerveiling.nl Steelt mijn geld.

H.A.J. Erkens

Regelmatig schaf ik via de veiling op Hotelkamerveiling.nl hotel overnachtingen aan. Ik kan van mezelf stellen dat ik een goede klant ben. Ik had nog voor € 99,00 een tegoed coupon staan. Omdat ik naar Limburg wilde ivm het plukken van mijn hond, won ik een veiling bij van der Valk in Stein-Urmond. 2 overnachtingen voor € 129,00. Couponcode invullen en bijbetalen en klaar. Dat had je gedacht, De betaling wou de couponcode niet pakken. Ik belde klantenservice. Na 28 minuten wachten wordt ik te woord gestaan. De couponcode bleek 3 dagen te zijn verlopen. geldig tot 6 januari en het was 9 januari. He? Ik heb de dame proberen uit te leggen dat ik het vreemd vind dat Hotelkamerveiling.nl geld wat ik daar in de stalling heb staan aan een uiterste houdbaarheidsdatum kan onderwerpen. Geen enkele passie, geen enkel empathie. Keihard, dat zijn onze regels. Ik liet haar weten dat ik eerder had willen boeken maar door de griep en een longontsteking er niet eerder aan toe was gekomen. Het zelfde riedeltje, geen begrip geld kwijt. Laat ik u zeggen dat ik dit geen manier van doen vind. Stinkt het geld na een jaar? Is het verrot na een jaar? Verdampt of opgelost? Is dit diefstal? Mag dit zo maar?

Minimaal kan men coulant zijn ivm de 3 overschreden dagen. Maar wenselijker is, dat men geld niet aan een datum koppelt. Wanneer dit dan legaal is .minimaal de eigenaar die daar geld heeft staan in de vorm van een coupon waarschuwt dat deze bijna verloopt

Wij vinden dat Hotelkamerveiling.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hotelkamerveiling.nl?