Wij vinden dat Hotelkamerveiling.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Hotelkamerveiling.nl: Ik eis mijn geld terug, maar Hotelkamerveiling.nl wil niet betalen
Details
Klacht
Op 14 mei 2018 heb ik met Hotelkamerveiling.nl een overeenkomst gesloten. Ik heb toen de veiling gewonnen voor een overnachting nabij Schiphol voor 24 mei 2018 . Ik wilde direct de hotelkamer boeken, alleen toen bleek dat er geen kamer beschikbaar was. U hebt mij dus helaas niet kunnen leveren wat wij hebben afgesproken.Ik heb Hotelkamerveiling.nl gevraagd hun verplichtingen na te komen. Ik heb hierover verscheidene e-mails gestuurd en ook gebruik gemaakt van de chatfunctie op jullie website, tevens heb ik gebeld en zelfs een aangetekende brief gestuurd. Tot nu toe heeft Hotelkamerveiling.nl het probleem niet opgelost. Ik krijg als reactie een verwijzing naar hun algemene voorwaarden, waarin in artikel 1.30 is aangegeven dat Hotelkamerveiling.nl geen geld terug geeft. Ik wil u wijzen op het volgende:
Op grond van artikel 6:236 sub b is het onredelijk bezwarend om in algemene voorwaarden op te nemen dat de aan de wederpartij toekomend bevoegdheid tot ontbinding wordt beperkt of uitgesloten. Wanneer jullie de verplichtingen die voortvloeien uit onze overeenkomst, ook na deze laatste brief, niet kunnen nakomen ben ik voornemens om de overeenkomst te ontbinden. Op grond van voorgenoemd wetsartikel mogen jullie dit recht niet beperken of uitsluiten. Dit betekent dat ik bij ontbinding van de overeenkomst gewoon recht heb op mijn geld terug.
Kunt u mij helpen?
Gewenste oplossing
Hotelkamerveiling.nl moet zich gewoon aan de wet houden en mij mijn geld terug geven.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.