Klacht Hotelkamerveiling.nl: klantenservice reageerd al 14 dagen niet.

Klachtnummer
# 187406
Gebruiker
henkpare
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Reactie:

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u tot op heden nog geen passende reservering heeft kunnen maken met uw waardebon. Wellicht kunnen wij u tegemoetkomen door middel van een couponcode ter waarde van het winnende bod inclusief veilingkosten. Deze code kunt u gebruiken om een nieuwe gewonnen veiling naar keuze via onze website te betalen. De couponcode wordt in uw account geplaatst op onze website en deze is één jaar geldig. Graag vernemen wij van u of u van dit voorstel gebruik wenst te maken.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij deze graag.

Met vriendelijke groeten,

Evelyn

Klantenservice
Hotelkamerveiling.nl


De oplossing

geef mij een couponcode ter waarde zoals voorgesteld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelkamerveiling.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelkamerveiling.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen