Klacht Hotelkamerveiling.nl: Linds wellness niet open.

Klachtnummer
# 531729
Gebruiker
T. Berends
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben woest. Ik heb vandaag (02-04) voor niets 1 1/2 uur heen en weer gereden naar linds wellness in Overdinkel. Daar aangekomen bleek dat zij geen diensten aan kunnen/mogen bieden en dat hotelkamerveiling dit gewoon weet. Ik heb een veiling gewonnen die niet online had mogen staan, ik heb kunnen reserveren voor een niet beschikbaar moment waarvan ik ook een bevestiging heb ontvangen, en ik heb geen annulering ontvangen. Het blijkt dat hotelkamerveiling op mails van linds wellness niet of nauwelijks reageert niets wensen aan te passen op hun website en dat zij niet eens meer zaken met hun willen doen. Gevolg is dat ik niet de wellness middag heb gehad waar ik voor betaald heb en recht op heb en daarbij volledig door hun toedoen onnodige kosten heb gemaakt. Ik eis binnen de betaalde veilingkosten terug aangevuld met een compensatie voor gemaakte kosten. De veiling staat nu nog steeds online met reserveerbare data die in de praktijk niet reserveerbaar zijn. Schandalig bedrijf!

Gewenste oplossing

Geld terug en compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelkamerveiling.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelkamerveiling.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen