Klacht Hotelkamerveiling.nl: Niet te boeken vouchers en gevoel steeds afgescheept te worden

Vastbijter

Heb in maart vouchers gekocht voor Hampshire hotel in Ruurlo met ontbijt, diner en overnachting en voucher voor twee overnachtingen in hotel gastvrij erg en Dal in Limburg.
Tientallen malen geprobeerd te boeken, maar alleen maar grijs dwz onboekbaar. Na een paar keer contact opgenomen te hebben met de klantenservice met een erg onbevredigend gevoel blijven zitten. Belofte dat het regelmatig bijgewerkt wordt en vanaf eind augustus/ september weer mogelijkheden kwamen zijn tot nu toe niet waargemaaktDe antwoorden op mijn mail zijn bijna bot en quasi correct. “ Dan geeft u ze toch weg”. Nou dat is iemand blij maken met een dode mus.
Steeds staat ook de quote, u kunt gerust vouchers aanschaffen in Corona tijd, want we garanderen zeker een vertrek.
Maak dat aub waar en als dat dan alleen in november of februari kan, voel ik me toch bij de neus genomen. Toen ik de vouchers aanschafte; waren er volop mogelijkheden; maar die zijn allemaal ingetrokken.
Mijn voorstel om de vouchers om te zetten voor tegoed om andere overnachtingen te kunnen aanschaffen; werd afgewezen.
Voel me erg teleurgesteld in hotelkamerveiling en las dat ik niet de enige ben. Heel jammer en hoop dat het nog prettig afgehandeld kan worden. Heb het contact met de klantenservice zeker niet als service en prettig ervaren

Het bedrag van de niet te boeken vouchers of terugstorten of omzetten in tegoed

Wij vinden dat Hotelkamerveiling.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hotelkamerveiling.nl?