Klacht Hotelkamerveiling.nl: Onterechte inschakeling incassobureau

Klachtnummer
# 135935
Gebruiker
Gitduif
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij Hotelkamerveiling.nl tweemaal een veiling gewonnen, waarbij ik in de veronderstelling was eenmaal gewonnen te hebben en dus een veiling heb betaald. Na dit geconstateerd te hebben heb ik op 26-10 de tweede bon betaald. De dag erna ontving ik echter een e-mailbericht van een incassobureau dat ik per ommegaande incassokosten moest betalen, omdat de betaling van de bon aan hen is overgeleverd. Van Hotelkamerveiling.nl echter geen betalingsherinnering gekregen met een betalingstermijn van 14 dagen en tevens geen aanmaning. Het incassobureau beweert twee schriftelijke brieven te hebben verstuurd, maar ik heb deze niet ontvangen. Het bureau kan geen bewijzen tonen dat deze zijn verstuurd. Hotelkamerveiling.nl wil de incassokosten niet intrekken, terwijl er voldoende redenen zijn aan te voeren waarom de incassokosten niet gerekend mogen worden en ik de bonnen heb betaald.

De oplossing

Ik wil dat de incassokosten komen te vervallen. Tevens wil ik door het gedoe (veel e-mailverkeer) af zien van mijn koop.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelkamerveiling.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelkamerveiling.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen