Klacht Hotelkamerveiling.nl: Slechte communicatie van hotelkamerveiling naar Intrum...

Klachtnummer
# 321976
Gebruiker
Anita
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 31 juli 2018 kreeg ik van Intrum een herinnering openstaande rekening bij Hotelkamerveiling. Ik heb het bedrag op 06/08/2018 betaald. Na al tientallen mails en telefoons met Intrum en Hotelkamerveiling is dit nog steeds opgelost Telkens krijg ik van Hotelkamerveiling het antwoord: "we laten het vandaag nakijken". intrum kan het dossier pas afsluiten als ze doorkrijgen dat de betaling gebeurd is. Ik heb Hotelkamerveiling al 2x mijn bewijzen doorgestuurd. Ik heb op hun rekening moeten betalen. Dit duurt na weken zo en ik zou eindelijk gaarg mijn hotelvoucher ontvangen waar ik recht op heb.

Gewenste oplossing

Eindelijk doorgeven aan Intrum dat de betaling reeds weken geleden gebeurd is. Dan kan Intrum dossier afsluiten en ik eindelijk mijn hotelvoucher ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelkamerveiling.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelkamerveiling.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen