Opgelost door Hotelmoment: Geldigheidstermijn hotelvouchers niet goed doorgecommuniceerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 24449
Gebruiker
peter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 7 November 2012 hebben wij 2 hotelmoment-vouchers aangekocht voor een overnachting voor 2 personen (65+) en een hondje in een van de hotels die meedoen
met deze actie. We hebben deze vouchers aangekocht via internet en we ontvingen een mail dat de aankomst voor 1 Juni 2013 zou moeten plaatsvinden.
Nu na de winterperiode met de bekende griepperikelen wilden we nu van de prille lentezon gaan genieten , bij onze poging met deze vouchercodes te gaan boeken bleek de boekingsperiode te zijn verstreken.We hebben nu een Fletcher geboekt voor een nacht ,we hadden deze vouchers graag gebruikt om er een extra nachtje bij teboeken.
Volgens een van de medewerkers van het betreffende hotel waren er nog genoeg kamers vrij. We hebben hotelmoment hierop per mail aangesproken echter zei berichtten dat dit technisch niet meer mogelijk is. we hebben om coulance gevraagd maar zij blijven bij hun starre standpunt.Graag uw bemiddeling.

De oplossing

Alsnog een extra nachtje in het betreffend fletcher hotel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelmoment hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    peter
    Datum
    Hotelmoment heeft inmiddels gereageerd en ter compensatie een hotelbon aangeboden. De klacht is wat ons betreft naar tevredenheid opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hotelmoment?