Klacht Hotelmoment: Kinderen t/m 3 jaar verblijven NIET gratis op de kamer

RJ Elbers

In de productvoorwaarden van de Kruidvat Hotelactie staat het volgende:

"Kinderen t/m 3 jaar verblijven gratis op de kamer (excl. kinderbedje)."

Ik heb een kamer gereserveerd voor 2 volwassenen en 2 kinderen (1 en 3 jaar) en krijg vervolgens te horen dat de campingbedjes niet op de geboekte kamer passen. Of ik een upgrade à € 10,- wil betalen om een kamer te krijgen waar de bedjes wel op passen.

Mijn betoog is dat ik deze € 10,- niet hoef te betalen omdat ik voldoe aan alle voorwaarden. Door Fletcher hotels wordt hier echter niet op ingegaan. Na mailwisseling met HotelMoment wordt bevestigd dat alleen de campingbedjes in rekening worden gebracht maar geen extra kosten van upgrade. Na wederom contact te hebben gehad met Fletcher is dit echter niet het geval.

Ik heb nu akkoord gegeven om de € 10,- bij te betalen, om in ieder geval met mijn partner en kinderen een leuk weekend tegemoet te gaan.

Ik verwacht € 10,- retour omdat dit kosten zijn die onrechtmatig in rekening worden gebracht. Daarnaast moeten de voorwaarden voor een volgende actie worden aangescherpt / verduidelijkt worden.

Wij vinden dat Hotelmoment hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hotelmoment?