Klacht Hotelmoment: Na het kopen van een overnachting zie je dat je nergens terecht kunt.

Klachtnummer
# 260009
Gebruiker
sannew22
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag 4 bonnen gekocht bij de Kruidvat om een weekend weg te gaan. Aangekomen bij de site is te zien dat alles voor de komende weken al vol is. Daarna is er alleen doordeweeks nog keuze. Dit kan je pas zien nadat je de bonnen hebt gekocht, omdat je de code op de bonnen moet invullen. Ik ben een student en kan daardoor niet doordeweeks weg. Gebeld naar zowel Kruidvat als Hotelmoment en alleen maar te horen gekregen dat ze niets voor mij kunnen betekenen. We hadden de voorwaarden moeten lezen. Ik vind het schandalig dat je pas nadat je de bonnen gekocht hebt, kunt zien dat je nergens terecht kan. Ik voel me opgelicht.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug of zorg ervoor dat ik kan boeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelmoment hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?