Klacht Hotelmoment: verlopen voucher

Klachtnummer
# 188184
Gebruiker
maria
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 vouchers die ik had willen verzilveren maar elke keer was er geen beschikbaarheid.
Op het moment dat ik weer wilde gaan boeken was de actie afgelopen.
Heel jammer want de vouchers hebben mij geld gekost en ik heb er niets voor terug gekregen.



De oplossing


Ik zou graag samen tot een oplossing komen. MIsschien nieuwe vouchers of een tegoedbon die te besteden is bij de aangesloten hotels.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hotelmoment is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelmoment?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen