Klacht Hotelpas.com: Automatische verlenging en dreiging na opzegging van incassobureau

Klachtnummer
# 127246
Gebruiker
KevinBroek
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Nadat ik vorig jaar op vakantieveiling een hotelpas heb gewonnen hier gebruik van gemaakt. In de omschrijving stond dat de pas na een jaar automatisch eindigt. Na een jaar krijg ik ineens een mail dat er automatisch verlengt is. Direct opgezegt en de 24,92 betaald, aangezien ik niet meer alles wist en ook schrok van de mail.

6 dagen later krijg ik een betalingsherrinnering waarbij ik gesommeerd word de 24,92 te betalen anders word deze verdubbeld en bij een incasso bureau neer gelegt. Zelf nu een brief geschreven met bijlages van de mails, betalingen en voorwaardes. Die ga ik vandaag 7-9 of morgen verstruren

Gewenste oplossing

Gewenste oplossing is terug storten van de 24,92 en een excuus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelpas.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelpas.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen