Klacht Hotelpas.com: Betalingsbedrag 'verschuldigd' 24,92 vanwege Hotelpas

jd

Als allereerst is Hotelpas grote oplichterij, de hotels op hun site zijn duurder dan het boeken bij de hotels zelf. Deze week heb ik een mail van jullie gekregen omdat ik zogenaamd mijn abonnement heb verlengd. Ik heb hier nooit voor ondertekend. Dus ik laat jullie hierbij weten dat ik niks ga betalen. Bovendien reageren jullie niet eens op mijn mail. En ook raar dat jullie moeilijk te bereiken zijn. Er zijn zoveel eerlijke bedrijven in Nederland die netjes een mail sturen een maand van te voren met daarin: u abonnenment wordt verlengt indien u dit niet wilt kun u hier opzeggen. Jullie moeten eens stoppen met mensen duperen. Indien jullie dit niet willen oplossen, ga ik dan ook zeker strengere maatregelen treffen.

Niks te betalen en met rust gelaten worden. Stoppen met deze onzin en duidelijker zijn tegenover de klanten.

Wij vinden dat Hotelpas.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hotelpas.com?