Klacht Hotelpas.com: Betalingsherinnering Hotelpas.com

Klachtnummer
# 127068
Gebruiker
Kevin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag,

Meer als een jaar geleden, heb ik een voucher van Hotelpas gewonnen via Vakantieveilingen.nl.

Vandaag heb ik een betalingsherinnering ontvangen van Hotelpas.com, echter heb ik hier geen abonnement voor afgesloten.
Tot mijn spijt heb ik het bedrag van €24,92 overgemaakt om het abonnement op te kunnen zeggen.
Na de betaling te hebben gedaan, kreeg ik een mail met hierin vermeld dat de opzegging gelukt is en zodra ik nog openstaande bedragen had, ik deze binnen 5 dagen over moet maken (ivm een maand opzeg termijn). dit heb ik niet gedaan.
Vandaag heb ik een mail gestuurd dat ik een bevestiging wil ontvangen van de opzegging en dat er geen verdere kosten zijn.
Ook heb ik vermeld dat ik melding heb gemaakt bij de consumentenbond omdat ik zag dat er meerdere mensen met dit probleem zitten.

Ik heb er nooit voor gekozen om een abonnement af te sluiten, en wil geen verdere kosten maken.

Met vriendelijke groet,
Kevin van Zandvliet
kevin_21@live.nl

De oplossing

Kunt u mij advies geven hoe ik verdere betalingsherinneringen kan voorkomen en geen last meer heb van Hotelpas.com.

Mijn gegevens:
Kevin van Zandvliet
kevin_21@live.nl

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelpas.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelpas.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen