Klacht Hotelpas.com: Betalingsherinnering hotelpas

Klachtnummer
# 127285
Gebruiker
Wendy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik heb op 6 september een mail ontvangen van Hotelpas dat ik een betalingsachterstand zou hebben ivm een abonnement. Ik heb 5 dagen om het verschuldigde bedrag van €24,92 te betalen, en als ik niet binnen 5 dagen betaal wordt dat bedrag maar liefst € 49,84. IK heb echter nooit een abonnement afgesloten, slechts ooit eens een hotelpas gekocht via vakantieveiling. Daar stond echter niet op vermeld dat dit een abonnement betrof.

De oplossing

Ik wens kwijtschelding van betalingsverplichting, omdat ik nooit een abonnement heb afgesloten. Verder wil ik dat Hotelpas al mijn gegevens uit haar bestand verwijdert, daar ik met een dergelijke organisatie nooit meer in zee wens te gaan!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelpas.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelpas.com?