Klacht Hotelpas.com: Geen verlenging van de hotelpas

Klachtnummer
# 126063
Gebruiker
CK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hierbij meld ik u, dat ik geen verlenging wens en evenmin wil ik een lidmaatschap voor onbepaalde tijd. Ook ben ik niet van plan ben de (NIET door mij gewenste) verlenging te betalen.

Op de voucher werd niet vermeld dat het om een abonnement gaat, alleen dat de voucher binnen een bepaalde periode geactiveerd moest worden om zijn geldigheid niet te verliezen. Volgens de consumentenbond mag dergelijke cruciale informatie mag niet stiekum verstopt worden in de algemene voorwaarden. Ook is er sprake van overtreding van de regelgeving op het gebied van vakantieproducten, waardoor een eventuele overeenkomst per definitie nietig is.

De oplossing

Ik wil geen verlenging en wil niets betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelpas.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelpas.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen