Klacht Hotelpas.com: Ik heb (stom) betaald, maar wil geld terug!

Klachtnummer
# 127550
Gebruiker
Laurent
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Net als zovelen heb ik ook de mail gekregen van Hotelpas.com met de mededeling dat we moesten betalen. Een bedrag van 24,92 euro.

Stom dat we even niet gekeken hadden op internet, waar inmiddels honderden klachten zijn, maar we waren eigenlijk geen eens lid meer.

In onze onwetendheid hebben we vluchtig betaald om verder gezeur te voorkomen.
Het zou erg fijn zijn als ik contact kan komen met iemand van Hotelpas.com (contactgegevens kan ik nergens achterhalen??) of met iemand die weet hoe ik moet handelen.

Ik heb contact gehad met de bank, en die kon niks doen. Alleen bij automatische incasso, wat nu helaas niet het geval was.

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelpas.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelpas.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen