Klacht Hotelpas.com: Ongevraagd verlengd en een dreigmail!

Celeste

Ook ik ben de Sjaak! Via vakantieveilingen vorig jaar een hotelpas gekocht. Deze zou na een jaar vanzelf beëindigd worden. Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van deze pas. Nu na een jaar krijg ik ineens een aanmaning dat mijn abonnement is verlengd en dat ik een betalingsachterstand heb. En als dreigement het bedrag te verdubbelen als ik nog langer wacht met betalen EN het dreigen met een deurwaarde als ik helemaal niet betaal. Als het abonnement zonder toestemming verlengd zou worden was ik er nooit aan begonnen. In de email van hotelpas staat een link dat ik nu het openstaande bedrag kan betalen en direct mijn abonnement kan opzeggen. Ik heb op de link geklikt en dan wordt er aangegeven dat deze website niet meer bestaat. Wat kan ik doen. Onterecht is mijn abonnement verlengd.

Ik wil helemaal geen abonnement en al helemaal niet betalen.

Wij vinden dat Hotelpas.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hotelpas.com?