Klacht Hotelpas.com: Ongevraagde automatische verlenging pas

Klachtnummer
# 127174
Gebruiker
LtH
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Net als blijkbaar een aantal andere slachtoffers ontving ik van Hotelpas een mail dat ik de verlenging van mijn hotelpas moet betalen.
Ook ik heb ca 2 jaar geleden bij vakantieveiling een hotelpas gewonnen waarbij duidelijk in de vakantieveiling voorwaarden EN in de Hotelpas FAQ staat dat het abonnement na een jaar automatisch komt te vervallen. Ook is mij verzekerd dat de praktijk van automatisch verlengen niet meer bestaat...?
Ik heb nog Nooit gebruik gemaakt van de hotelpas en wist niet beter dat de pas per 12/2014 kwam te vervallen. Toch heb ik, om van het gedoe af te zijn, een eenmalig 'afkoopbedrag' van 24,92 betaald. Nu krijg ik echter toch weer een betalingsherinnering met dreiging van deurwaarder! Belachelijk, het neigt naar afpersing wat mij betreft.
Hierbij dan ook het dringende verzoek deze fout van jullie te corrigeren, mijn geld terug te storten, de pas te beëindigen en mijn gegevens te verwijderen! Dit is niet rechtsgeldig.

De oplossing

Geld terug, excuses, geen andere mails en claims meer!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelpas.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelpas.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen