Klacht Hotelpas.com: Ongevraagde verlenging hotelpas

Klachtnummer
# 126077
Gebruiker
M.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tot mijn grote schrik ontvang ik nu van Hotelpas een mail dat ik de verlenging van mijn hotelpas moet betalen.
2 jaar geleden heb ik bij vakantieveiling een hotelpas gewonnen waarbij duidelijk in de vakantieveiling voorwaarden EN in de Hotelpas FAQ staat dat het abonnement na een jaar automatisch komt te vervallen. Ik heb namelijk geen upgrade naar premium of een ander soort pas genomen met een doorlopend abonnement dan de gewonnen vakantieveiling 1 jarige pas! Ik had daar toendertijd voor de zekerheid, aangezien er erg veel van dit soort klachten online staan, het gecontroleerd en nagevraagd bij Hotelpas. Ik hoefde me geen zorgen te maken, de pas zou na een jaar automatisch komen te vervallen.
Ik heb nog Nooit gebruik gemaakt van de hotelpas en wist niet beter dat de pas per 12/2014 kwam te vervallen.
Hierbij dan ook het dringende verzoek deze fout van jullie te corrigeren en deze pas te beëindigen en mijn gegevens te verwijderen! Dit is niet rechtsgeldig.


De oplossing

Fout van Hotelpas corrigeren en bevestiging dat ik geen Hotelpas abonnement (meer) heb. Verwijder mijn gegevens. Ik ga niet betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelpas.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelpas.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen