Klacht Hotelpas.com: onterechte aanmaning van hotelpas voor verlenging van niet bestaande pas

Klachtnummer
# 126127
Gebruiker
robkorterik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heden ontvingen wij een mail dat onze hotelpas verlengd wordt met een jaar en dat we als we willen opzeggen in elk geval nog voor de maand september moeten betalen, omdat er een opzegtermijn van een maand geldt. Wij hebben echter het afgelopen jaar (en volgens mij in voorgaande jaren) geen hotelpas gehad, in elk geval hebben wij nog nooit daarvoor betaald. We hebben nu een mail gestuurd met deze gegevens naar klantenservice@hotelpas.com. Daarnaast de melding dat deze werkwijze niet mag volgens de consumentenbond, omdat het een stilzwijgende verlenging is en dit is niet op deze manier toegestaan.

De oplossing

een halt toeroepen aan hotelpas, zodat deze praktijken niet meer zullen voorkomen.
Ik wil van mijn niet bestaande contract af.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelpas.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelpas.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen