Klacht Hotelpas.com: onterechte verlenging

Klachtnummer
# 127143
Gebruiker
Johnvan den broek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 jaar geleden via Vakantieveilingen een voucher gewonnen van Hotelpas.com.
Wist net als de andere mensen niet dat je ook vast zou zitten aan een abonnement.
Deze voucher was tot juni vorig jaar geldig, en nooit gebruik van gemaakt.
Nu kreeg ik deze week ook een schrijven dat ik zou moeten betalen omdat ik niet op tijd
zou hebben opgezegd.
Heb ze nu dan ook een email gestuurd met de mededeling dat ik van dit soort "grappen" niet gediend ben, en dus ook niets ga betalen.

De oplossing

Ik wil dat dit bedrijf direct stopt met dit soort praktijken en dat er sancties moeten volgen voor bedrijven die toch ongestraft door kunnen blijven gaan met deze malafide praktijken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelpas.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelpas.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen