Klacht Hotelpas.com: Rekening ontvangen voor niet afgesloten abonnement

Erik

Wij kregen een waardebon via vakantieveilingen. Deze bon was een arrangement van hotel express international silver card. Hij was te activeren via hotelpas.com. Tevens staat op de waardebon dat de geldigheid van de kaart na 1 jaar (geldig t/m 26-08-2015) automatisch stopt. Wij hebben er geen gebruik van gemaakten nimmer een abonnement afgesloten. Nu volgende mail: Het is inmiddels meer dan een jaar geleden dat u de hotelpas of hotelkaart heeft aangeschaft. Aangezien wij geen opzegging van u hebben ontvangen is uw abonnement conform onze alg. voorwaarden verlengd naar een lidmaatschap voor onbepaalde tijd. Het jaartarief bedraagt 299 euro, conform het bestelformulier op onze website. U betaalt per maand 1/12 (24,92 euro) van het jaartarief. Aangezien de eerste maandtermijn inmiddels is verstreken verzoeken wij u om het bedrag van 24,92 euro binnen 5 dagen over te boeken t.n.v. Hotel International. U ontvangt maandelijks van ons een factuur t.h.v. dit bedrag.

Wij hebben absoluut geen abonnement afgesloten, wij hebben een waardebon waar duidelijk in staat dat de kaart na 1 jaar automatisch stopt. Dus verwachten wij geen ongevraagde rekeningen van hotelpas.com. Terugnemen van de aan ons verzonden mail en ons uit het systeem van hotelpas.com verwijderen.

Wij vinden dat Hotelpas.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hotelpas.com?