Klacht Hotelpas.com: Stilzwijgende verlenging

Klachtnummer
# 126448
Gebruiker
kirstenderies
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hotelpas.com Heeft Stilzwijgend en zonder aankondiging een verlenging gedaan van een naar abonnement en vier uur voor je voor Nog een maand (a bijna 25 euro) moet betalen krijg ik een mail waarin ik kan opzeggen en meteen de maand betalen, anders moet je twee maanden gaan betalen.

De oplossing

Directe opzegging zonder enige kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotelpas.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotelpas.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen