Klacht Hotels.com: Boeking overzetten naar een andere datum

Klachtnummer
# 126395
Gebruiker
Esther
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een hotel geboekt voor een weekend in Duitsland via Hotels.com , van vrijdagmiddag tot zondagochtend 11.00 uur, kosten 220 euro.Mijn vriend werd ziek, 40 graden koorts, bleek wondroos te zijn en zijn zus is overleden. Dit in 1 week tijd. Met alle bezigheden van mijn zoontje van 4 erbij het regelen van spullen voor de thuiszorg en een wakingsnacht van mijn schoonzus heb ik besloten om hotels.com te bellen en te annuleren. Na annulering heb ik binnen een half uur gebeld met het hotel of ik niet de datum mag verplaatsen. Mededeling van het hotel was dat als ik direct bij het hotel had geboekt dit wel mogelijk was, maar via Hotels.com niet want dan moet het hotel weer provisie aan Hotels.com betalen. Ik heb bijna een maand gemaild met Hotels.com om van de provisie af te zien en voor ons aan het hotel te vragen om een andere datum voor ons te reserveren. Na over en weer gemail een maand lang is het antwoord dat zij dit in hogere uitzondering doen, in dit geval niet.

De oplossing

Ik wil alsnog een overnachting van vrijdag t/m zondag en een excuus!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotels.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen