Klacht Hotels.com: Geld terug: onverschuldigde betaling

Klachtnummer
# 473369
Gebruiker
J.E. Vavra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 1-7-2020 een hotelkamer geboekt bij Hotel.com. Alles ging goed tot/met de betaling. Bij het terugkeren naar de hotels.com site kreeg ik een foutmelding. Boeking is niet gelukt (terwijl de betaling wel is gedaan). Hotels.com (afdeling nederland is onbereikbaar). Hotels.com (UK) laat je 35 minuten aan de lijn hangen waarna er een operator komt die het probleem niet snapt. Er is op geen enkele manier een zinvol contact te leggen met dit bedrijf. Het gaat om een onverschuldige betaling ter grote van E 140.17.

De oplossing

Geld terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotels.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen