Wij vinden dat Hotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Hotels.com: Niet te bereiken
Details
Klacht
Vanwege het coronavirus is het helaas niet mogelijk om de reis te maken. Ik begrijp heel goed dat alle organisaties heel druk zijn om alles goed te regelen, maar hotels.com is echt dramatisch. Bij booking.com word je even in de wacht gezet, maar daarna prima geholpen. Bij Baltic air krijg je direct iemand aan de telefoon, maar hotels.com is op geen mogelijke manier te bereiken. Als je dan denkt ik stuur een e-mail, is dat niet mogelijk. Ze zeggen dat je via hun site een formulier kunt invullen, maar dat is nergens te vinden. Als je ze probeert te bellen, kom je er niet doorheen en wordt de verbinding constant verbroken. Van de week had ik iemand aan de lijn, maar ze konden niks voor mij betekenen. Één man heeft mij geprobeerd te helpen, dat lukte hem enigszins. Mocht het na een paar dagen niet opgelost zijn, moest ik ze gewoon weer even bellen. Hij gaf aan dat dat dan vast goed zou komen. Dus niet, er is geen contact te krijgen. Booking.com en Baltic air hebben het prima opgelost, maar Hotels.com.......Gewenste oplossing
Contact opnemen en de problemen oplossen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.